واحد خبر کارگروه صلح و سازش چهارمین کنگره سراسری برند ملی - افتخار ملی با حضور ریاست شورای حل اختلاف کشور و مدیران ارشد دولتی ، قضایی ، اجرایی و مدیران شرکتهای فعال در بخش خصوصی برگزار شد.
پوستر کنگره ملی برندملی اعتماد ملی
محورها:
-
استفاده از فناوریهای نوین در راستای افزایش بهبود کیفیت
-
ارتقاء قابلیتهای رقابتی محصوالت و خدمات در جهت جلب اعتماد مشتری
-
فرهنگ سازی اولویت تولید بر واردات و خرید کالای داخلی
-
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت و نوآوری در عملکرد مجموعه
-
استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کارآمد
-
میزان اثرگذاری مدیریت سازمان به وفاداری مشتریان
این کنگره از ساعت ۱۶ _ ۲۱ روز شنبه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
و در پایان مراسم از برندهای برگزیده با اهدای تندیس و لوح یادبود تجلیل شد.
منبع : روزنوشتهای مشاور تحقیق و توسعه
رهبر انقلاب: مراقب دشمنیهای پنهان در پشت لبخندهای دیپلماسی باشیم